Званівська сільська територіальна громада

Донецька область, Бахмутський район

12 червня 2024 року було проведено круглий стіл «Стратегія подолання освітніх втрат та розривів. Плюси і мінуси. Шляхи вирішення»

Дата: 13.06.2024 16:09
Кількість переглядів: 44

Фото без опису

12 червня 2024 року було проведено круглий стіл «Стратегія подолання освітніх втрат та розривів. Плюси і мінуси. Шляхи вирішення» за участі начальника відділу освіти, культури, молоді та спорту Званівської сільської ради Віти ЖУГАНОВОЇ. До участі були долучені директори закладів загальної середньої освіти Званівської сільської ради, педагогічні працівники, які викладають в початкових класах, учителі української мови, історії, математики, іноземної мови.

Кожен педагог надав грунтовний аналіз успіхів і прогалин з предмету з урахуванням результатів за попередні роки.

Педагоги поділились досвідом в роботі над надолуженням освітніх втрат та розривів, презентували роботу зі здобувачами в цьому напрямку. На освітньому ресурсі «Ідея+», створеному Званівською школою, розміщено завдання для розвитку здобувачів освіти 2 – 5 класів з теми «Дієслово».

Спільна робота дала поштовх до пошуку нових методів та засобів навчання. Презентування досвіду з детальним поясненням, розкриттям методів, які використовують у своїй діяльності наші педагоги, всі ці матеріали є сформованим усвідомленням важливості і необхідності роботи кожного працівника.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь