Перші результати роботи CALL-центру Податкової Донеччини
Одним з гострих нагальних питань, що знаходиться на особливому контролі в Головному управлінні ДПС у Донецькій області, є погашення податкового боргу.
Саме з метою активізації цього процесу та інформаційної підтримки платників податків Донецького регіону в умовах карантинних обмежень сьогодення за ініціативи в.о. начальника ГУ ДПС у Донецькій області Ірини Долозіної Податковою Донеччини 29 квітня поточного року було запроваджено call-центр з актуальних питань.
Нагадаємо – вже майже місяць жителі Донецької області отримують автоматичне аудіо- та смс-повідомлення про наявний податковий борг, а за телефоном 099-50-800-50 можуть поспілкуватися зі спеціалістом податкової служби, з’ясувати, який борг і по яким податкам чи зборам рахується, причину виникнення, шляхи його погашення та рахунки, за якими його можна погасити.
Так, за неповний місяць роботи «гарячої» телефонної лінії до CALL-центру звернулося більше тисячі платників, що мають податкову заборгованість або борг з єдиного внеску. За результатами впровадження таких заходів в рахунок погашення боргу до бюджету надійшло 485,7 тис. гривень.
Податкова Донеччини ще раз акцентує вашу увагу, що наявну заборгованість можна погасити, використовуючи ТІЛЬКИ! реквізити бюджетних рахунків, що розміщені на офіційному субсайті Головного управління ДПС у Донецькій області за наступним посиланням http://dn.tax.gov.ua/byudjetni-rahunki/ Ні на які приватні картки чи рахунки податкова служба не приймає гроші в рахунок погашення боргу!
І пам’ятайте, шлях до європейських цінностей та добробуту розпочинається сьогодні зі сплати податків!