Званівська сільська територіальна громада

Донецька область, Бахмутський район

Довідку про відсутність заборгованості – через Електронний кабінет

Дата: 10.06.2021 16:22
Кількість переглядів: 390

Шановні платники! Головне управління ДПС у Донецькій області інформує, що Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (далі - Довідка), формується за відсутності у платника за даними інформаційно-телекомунікаційних систем податкових органів податкового боргу, та/або недоїмки зі сплати ЄВ, та/або іншої заборгованості з платежів (у тому числі розстрочених, відстрочених, реструктуризованих).

Для отримання Довідки платник подає заяву про надання довідки про відсутність заборгованості за формою згідно з додатком 2 до Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733.

Заява подається за вибором платника:

- у паперовій формі - до державної податкової інспекції за основним місцем обліку такого платника або до відповідного контролюючого органу, уповноваженого здійснювати заходи з погашення податкового боргу;

- в електронній формі - на адресу уповноваженого органу через приватну частину Електронного кабінету, розміщеного на офіційному вебпорталі ДПС за посиланням: https://cabinet.tax.gov.ua/login.

Звертаємо увагу, що Електронний кабінет працює 24/7, крім часу, необхідного для його технічного обслуговування.

Вхід до приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету здійснюється виключно з використанням кваліфікованого електронного підпису.

У меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету платник створює та надсилає Заяву за формою J1300305 (для юридичних осіб) або F1300305 (для фізичних осіб).

У Заяві вказується відповідний нормативно-правовий акт, яким передбачено необхідність підтвердження відсутності заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, та найменування суб’єкта (підприємства, установи, організації), до якого/якої Довідку буде подано платником (п. 3 Порядку № 733).

Довідка надається за вибором платника у паперовій або електронній формі, про що зазначається у Заяві.

Довідка або відмова у її наданні готуються уповноваженим органом протягом 5 робочих днів з дня, наступного за днем отримання Заяви органом, до якого її було подано.

В електронній формі Довідку або відмову у її наданні платник отримує у вкладці «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету.

Строк дії Довідки становить 10 календарних днів з дати її формування. У Довідці обов’язково зазначається термін її дії.

Переглянути видану платнику електронну Довідку у відкритій частині (вхід до якої не потребує ідентифікації) Електронного кабінету (https://cabinet.tax.gov.ua/registers/debit), можна шляхом введення податкового номера платника (код за ЄДРПОУ/РНОКПП) та реквізитів електронної Довідки (дати і номеру).


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь