Проєкт "Почуй мене"
«Гаряча лінія» 1539 - це офіційний канал зв’язку для консультування осіб з інвалідністю.
Дзвінки на «гарячу лінію» 1539 з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників безкоштовні.
Для громадян з порушенням слуху забезпечена можливість звернутися на «гарячу лінію» з допомогою послуги сурдоперекладача, а також гарантована відповідь на звернення у вигляді відеолиста.
Для оформлення звернення на жестовій мові необхідно натиснути на перекреслене вушко в правому нижньому кутку екрана, заповнити поля: ім’я, номер телефону, електронну пошту та очікувати на підключення перекладача жестової мови.
Яку інформацію можливо отримати:
• про субсидію від держави;
• про пенсію (як оформити, як перевести пенсію в інше місто, за місцем нинішнього проживання);
• про матеріальну та фінансову допомогу, яку ви можете отримати;
• як отримати грошову компенсацію за купівлю смартфону;
• про допомогу по причині втрати годувальника (як оформити і що для цього потрібно);
• як оформити грошові виплати при народженні дитини;
• про оформлення пенсії на дитину з інвалідністю та інше.
Звернення приймають працівники Урядового контактного центру за допомогою засобів телекомунікації і направляють у відповідні органи державної влади для вирішення питань по суті та надання відповідних роз’яснень.