Кількісні показники діяльності Бахмутського міського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області за період з 01.03.2020 по 31.03.2020
У березні 2020 року спеціалістами відділення:
-
прийнято 460 заяв - розрахунків від страхувальників для здійснення фінансування матеріального забезпечення застрахованим особам та потерпілим внаслідок нещасного випадку або профзахворювання по 1 583 листкам непрацездатності на суму 5 187 654,66 грн., у тому числі:
- допомоги по тимчасовій непрацездатності – 4 121 534,83 грн.;
- допомоги по вагітності та пологах – 1 017 566,61 грн.;
- допомоги по тимчасовій непрацездатності внаслідок нещасного випадку на виробництві
або профзахворювання на загальну суму – 44 453,22 грн.;
- допомоги на поховання - 4 100,00 грн.
-
прийнято 418 повідомлень від страхувальників про виплату коштів застрахованим особам по 1 545 листкам непрацездатності;
-
проведено страхових виплат 2090 потерпілим (членам їх сімей) у разі настання нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання на загальну суму 8 436 641,21 грн., у т. ч. 1380 внутрішньо переміщеним особам на суму 6 917 047,76 грн.:
- щомісячних страхових виплат - 8 168 485,08 грн.;
- щомісячних страхових виплат особам, які мають на це право в разі втрати годувальника – 258 775,96 грн.;
- одноразових виплат (в разі стійкої втрати професійної працездатності, смерті потерпілого) – 9 380,17 грн.;
-
проведена індексація грошових доходів 8 потерпілим (членам їх сімей), які мають на це право відповідно до законодавства, на загальну суму 696,56 грн.;
-
сформовано 2 особові справи та призначені страхові виплати.
Станом на 08.04.2020 до ДКСУ подано платіжні доручення на перерахування коштів (допомоги по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах, на поховання) страхувальникам м.Бахмуту та Бахмутського району згідно із заявами-розрахунками, поданими ними по 16.03.2020 включно.
.
Бахмутське міське відділення управління виконавчої
дирекції Фонду соціального страхування України
в Донецькій області»