Шановний роботодавець!
Бахмутсько-Лиманське об’єднане управління Пенсійного фонду України Донецької області у зв’язку з обмежувальними заходами прийнятими Урядом України для запобігання поширення коронавірусу COVID – 19 та введенням карантину повідомляє, що з метою вашої безпеки та безпеки ваших працівників пропонуємо обмежувати відвідування управління Пенсійного фонду.
Для вирішення індивідуальних питань рекомендуємо користуватися онлайн сервісами Веб-порталу Пенсійного фонду України https://www.portal.pfu.gov.ua, за допомогою яких наявна можливість отримати наступні послуги:
- подати заяву про призначення (перерахунок) пенсії в "один дотик";
- отримати довідки, достовірність яких підтверджується QR-кодом (форми ОК-5, ОК-7, довідка про розмір пенсії, відомості про нараховану заробітну плату, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж, інші);
- перевірити відомості про трудову діяльність («Електронна трудова книжка»);
- провести прогнозний розрахунок майбутньої пенсії за віком за допомогою сервісу «Пенсійний калькулятор»;
- подати Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстр(і) застрахованих осіб;
- подати звернення (пропозицію тощо);
- активізувати послугу безкоштовного СМС-інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи).
Звертаємо Вашу увагу на те, що електронні документи з QR-кодом, підписані кваліфікованим електронним підписом Пенсійного фонду України, згідно чинного законодавства, є аналогом паперового документу, підписаного відповідальною особою в органі Фонду.
Додатково повідомляємо, що на порталі функціонує кабінет страхувальника (роботодавця), в якому для працедавця доступна інформація щодо забезпечення соціальних прав його працівників, про правильність подання звітності тощо.
У кабінеті можна переглянути інформацію стосовно сплати єдиного соціального внеску, в тому числі — щодо заборгованості підприємства з цього виду платежу до Фонду. Якщо є порушення прав працівників, у кабінеті відображається інформація, скільки застрахованих осіб з вини роботодавця не одержали зарахування певного періоду до страхового стажу/
Окрім того, у кабінеті також містяться відомості щодо звітності по сплаті єдиного соціального внеску. Зокрема, роботодавець може бачити зауваження до його звітів та рекомендації щодо усунення неточностей.
Ще одна функція, яка стає доступною для роботодавця у його кабінеті, — можливість отримати інформацію для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності працівника (лікарняні). До цього часу первинні дані для розрахунку — страховий стаж та розмір заробітної плати — надавали самі працівники. Для цього вони звертались до управлінь Пенсійного фонду за довідками. Тепер процедура отримання необхідних відомостей значно спрощується.
Увійти до кабінету роботодавець може через електронний цифровий підпис.
Пошагову інструкцію щодо реєстрації на веб-порталі та отримання довідок про страховий стаж та ОК-7 додаємо (інструкцію відкриваємо через програму Microsoft office powerpoint ).