«Кількісні показники діяльності Бахмутського міського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області за період з 01.02.2020 по 28.02.2020
У лютому 2020 року спеціалістами відділення:
-
прийнято 429 заяв - розрахунків від страхувальників для здійснення фінансування матеріального забезпечення застрахованим особам та потерпілим внаслідок нещасного випадку або профзахворювання по 1 493 листкам непрацездатності на суму 4 713 995,30 грн., у тому числі:
-
допомоги по тимчасовій непрацездатності – 3 861 142,84 грн.;
-
допомоги по вагітності та пологах - 814 470,72 грн.;
-
допомоги по тимчасовій непрацездатності внаслідок нещасного випадку на виробництві або профзахворювання на загальну суму - 30 181,74 грн.;
-
допомоги на поховання - 8 200,00 грн.
-
прийнято 310 повідомлень від страхувальників про виплату коштів застрахованим особам по 1 136 листку непрацездатності;
-
проведено страхових виплат 2070 потерпілим (членам їх сімей) у разі настання нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання на загальну суму 8 759 363,18 грн., у т. ч. 1364 внутрішньо переміщеним особам на суму 7 216 112,44 грн.:
- щомісячних страхових виплат - 8 472 348,58 грн.;
- щомісячних страхових виплат особам, які мають на це право в разі втрати годувальника – 270 040,95 грн.;
- одноразових виплат (в разі стійкої втрати професійної працездатності, смерті потерпілого) – 16 973,65 грн.;
-
проведена індексація грошових доходів 7 потерпілим (членам їх сімей), які мають на це право відповідно до законодавства, на загальну суму 685,89 грн.;
-
сформовано 1 особову справу та призначені страхові виплати.
Станом на 05.03.2020 до ДКСУ подано платіжні доручення на перерахування коштів (допомоги по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах, на поховання) страхувальникам м.Бахмуту та Бахмутського району згідно із заявами-розрахунками, поданими ними по 13.02.2020 включно.
Бахмутське міське відділення управління виконавчої
дирекції Фонду соціального страхування України
в Донецькій області»