A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Званівська сільська об'єднана територіальна громада
Донецька область, Бахмутський район

Звіт сільського голови Олексадра Білицького за підсумками роботи 2018 року

Дата: 25.02.2019 08:59
Кількість переглядів: 315

Шановна громадо!

Відповідно до положень Конституції України, Європейської хартії місцевого самоврядування (від 15 жовтня 1985 року, ратифікована Законом України від 15 липня 1997року №452) законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про доступ до публічної інформації», «Про децентралізацію влади», «Про засади державної регіональної політики», «Про добровільне об’єднання територіальних громад» на Ваш розгляд звіт сільського голови за 2018 рік діяльності Званівської сільської ради.

Підсумовуючи результати роботи за 2018 рік, насамперед хочу зазначити, що рік був нелегкий. Впродовж року сільська рада та її виконавчий комітет, депутатський корпус, жителі громади спрямовували зусилля на становлення та розбудову Званівської громади, втілення у життя проектів та програм розвитку ОТГ, розв’язання назрілих, життєвих питань щодо покращення соціально-побутових умов жителів та інфраструктури сіл. У звітному періоді рада проводила свою роботу послідовно та конструктивно, виходячи із інтересів громади та визначених пріоритетів.

В межах повноважень визначених Конституцією та законами України, робота сільської ради, виконавчого комітету, депутатського корпусу була спрямована на реалізацію завдань, визначених Президентом України та Урядом, забезпечення інтересів громади у всіх сферах життя, наповнення бюджету, цільове та ефективне використання фінансових та матеріальних ресурсів.

 

Організаційно-правові форми роботи сільської ради

 

         Головною формою роботи є сесійна діяльність. Відбулося 4 (чотири) чергових та 5 (п’ять) позачергових сесійних засідань, на яких було прийнято 95(дев’яносто п’ять) рішень сільської ради. А також проведено 5 (п’ять) сесій виконавчого комітету, на яких було прийнято 23 (двадцять три) рішення. Прийняття цих рішень сприяло оперативному розгляду питань, які потребували вирішення виключно на пленарних засіданнях, протягом 2018 року. До порядку денного питання як правило, виносились заздалегідь, але деколи мали місце недостатнє обґрунтування, необхідності розгляду того чи іншого питання, відсутність розрахунків, пояснювальних записок і т.д, що зволікало їх попередній розгляд і опрацювання, впливаючи на своєчасне доведення матеріалів до депутатів. У центрі уваги знаходились і знаходяться питання покращення рівня життя людей громади, поліпшення фінансового стану, економічної та соціальної політики в територіальній громаді. Здійснюючи свої

повноваження, сільським головою напротязі 2018 року видано 71 розпорядження з особового складу та 96 розпоряджень з основної діяльності.

         Надання доступних та якісних адміністративних послуг є однією із основних складових забезпечення життєдіяльності громади, як базової ланки адміністративно-територіального устрою України. У минулому році сільською радою та її виконавчим комітетом забезпечено надання 24 види адміністративних послуг. У звітному періоді було вчинено 110 нотаріальних дій, зареєстровано 22 народження, 37 смертей, 3 шлюби, видано 3131 довідок, найбільш користуються попитом довідки про склад сім’ї, місце реєстрації, реєстрація земельних ділянок тощо. Прийнято та задоволено 342 заяви про реєстрацію місця проживання, зняття з обліку, реєстрацію дітей.

         На виконання Указу Президента №109/2008 від 07.02.2008 року «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення громадян на письмове звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Званівською сільською радою у 2018 році було вжито невідкладні заходи щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді. Як правило, особистий прийом громадян ведеться щоденно, незважаючи на встановлені графіки. Сільською радою запроваджено постійний моніторинг з питань звернень громадян, його здійснення покладено на провідного спеціаліста з загальних питань. Питання про роботу зі зверненнями громадян розглядалися на засіданнях виконавчого комітету, під моїм особистим контролем вирішувалися питання, з якими зверталися ветерани війни та праці, інваліди, учасники бойових дій та їх родини, багатодітні сім’ї. Впродовж звітного періоду у сільську раду надійшло 125 звернень, з них індивідуальних - 116 та  9 колективних. Всього у звернення було порушено  125 питань. За характером звернень першість належить питанням аграрної політики і земельних відносин, соціального захисту, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав та свобод громадян. 65 порушених питань були вирішені позитивно,   по 1 питанню було відмовлено у задоволенні, по 59 наданні відповідні роз’яснення.

 

 

 

 

 

 

 

 

Фінансова та бюджетна політика

 

Доходи Званівської сільської ради за 2018 рік склали:

  1. Загальний фонд – 21014545,16 грн
  2. Спеціальний фонд – 59617,42 грн

 

Видатки званівської сільської ради за 2018 рік склали:

     1.Загальний фонд- 14353834,20 грн

    2.Спеціальний фонд – 4-1 – 10846,35 грн

                                         - 4-3 – 7053584,26 грн

 

 

Економічні показники розвитку за 2018 рік

 

В 2018 році був реалізований проект ДФРР «Реконструкція системи водопостачання у селі Званівка Званівської сільської ради Бахмутського району Донецької області» у сумі 10619,300 тис. грн, з яких 1592,895 тис. грн – місцевий бюджет, 9026,405тис. грн – кошти ДФРР. Впровадження проекту створило належні умови для постачання якісної питної води населенню села Званівка

(1216 чол.), шкільному закладу, амбулаторії та організаціям.

Званівська сільська рада вживає всіх заходів для очищення вулиць та ліквідації стихійних звалищ. І тому на кошти інфраструктурної субвенції у розмірі 1124,000 тис. грн був придбаний екскаватор-навантажувач (998,000 тис. грн) та подрібнювач відходів деревини (126,000 тис. грн).

Одним з найважливіших питань об’єднаної громади є стан дорожнього покриття, який як в межах населених пунктів, так і поза ними, знаходиться в незадовільному стані. Тому для часткового вирішення даної проблеми, на залишок коштів інфраструктурної субвенції у розмірі 199,890 тис. грн, було придбано обладнання для ремонту доріг комплексу на прицепі. Вся техніка, яка була придбана за кошти інфраструктурної субвенції, для вирішення заходів соціально-економічного розвитку, буде передана на баланс комунальному підприємству «Господар» Званівської сільської ради.

У 2018 році за ініціативи сільського голови, при підтримці Бахмутського голови О. Реви та місцевих фермерів був проведений ремонт покрівлі спортивної зали в Переїзнянскій школі І-ІІ ступенів.

У 3-х населених пунктах Званівської сільської ради було встановлено дитячі та спортивні комплекси, сума яких склала 2000,09 тис. грн. за кошти субвенції на соціально-економічний розвиток території для підвищення розвитку фізичного виховання та спорту в громаді.

На сьогодні в об’єднаній громаді  функціонує один дошкільний навчальний заклад «Ромашка» та три загальноосвітніх школи. Кошти місцевого бюджету в 2018 році у розмірі 182,000 тис. грн були використані для поточного ремонту санвузлів в дитячому садку «Ромашка» Званівської сільської ради в селі Верхньокам’янське.

В звітному році був проведений поточний ремонт вуличного освітлення в селі Верхньокам’янське по вулиці Молодіжній та провулку Шкільному.

Соціальний захист та гідний рівень життя кожному громадянину гарантований Конституцією України. Враховуючи сучасні соціально-економічні умови, необхідно зберегти ті пріоритетні напрямки соціального захисту населення, які дозволять приділити більше уваги та підтримувати життєдіяльність соціально-вразливих мешканців громади.

На території Званівської сільської ради проживає 555 чоловік пільгової категорії. Тому для більш якісної організації та забезпеченні діяльності у сфері соціального захисту населення, Званівська сільська рада взяла участь в конкурсі проектів Міністерства соціальної політики на створення робочих місць та розвитку інфраструктури об’єктів комунальної власності і реалізували проект у розмірі 733,250 тис. грн, створивши 5 робочих місць з соціального обслуговування населення.

І останнє, дозвольте подякувати всім жителям громади, керівникам підприємств, установ, депутатам за порозуміння і підтримку в роботі, конструктивну і ділову співпрацю у розв’язанні питань розвитку громади.

Дякую за увагу!

 

 


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь