Званівська сільська об'єднана територіальна громада

Донецька область, Бахмутський район

Бахмутське міське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області інформує

Дата: 06.12.2018 15:39
Кількість переглядів: 142

«Кількісні показники діяльності

Бахмутського міського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області

за період з 01.11.2018по 30.11.2018

 

На обслуговуванні у відділенні перебуває 6 993 страхувальника. У листопаді 2018 року спеціалістами відділення:

  • взято на облік 101 страхувальник;
  • знято з обліку 82 страхувальника;
  • підписано та внесено до ЄІАС  64 договори про подання електронних документів до Фонду соціального страхування України;
  • прийнято 427 заяв - розрахунків від страхувальників для здійснення фінансування матеріального забезпечення застрахованим особам по 1 836 листкам непрацездатності на суму 4 761 862,74 грн., у тому числі:

 – допомоги по тимчасовій непрацездатності – 3 961 498,57 грн.;

 – допомоги по вагітності та пологах – 745 171,18 грн.;

    • допомоги на поховання  - 16 400,00 грн.;
    • допомоги по тимчасовій непрацездатності внаслідок нещасного випадку на виробництві або профзахворювання на загальну суму 38 792,99 грн.;
  • прийнято 296 повідомлень від страхувальників про виплату коштів застрахованим особам по 1 424 листкам непрацездатності;
  • в результаті опрацювання заяв-розрахунків страхувальників до моменту фінансування упереджено неправомірних витрат коштів Фонду на суму 10,0 тис. грн. та донараховано матеріальне забезпечення  за рахунок коштів Фонду на суму 1,6 тис. грн.;
  • проведено страхових виплат 2013 потерпілим (членам їх сімей) на загальну суму 7 157 974,55 грн., у тому числі 1 272 внутрішньо переміщеним   особам  на   суму 5 701 664,58 грн.:

      -  щомісячних страхових виплат  - 6 877 304,20 грн.;

      - одноразових виплат (у разі стійкої втрати професійної працездатності, смерті потерпілого) –4 459,82 грн.;

     - щомісячних страхових виплат особам, які мають на це право в разі втрати годувальника  - 276 210,53 грн.;

  • проведена індексація грошових доходів потерпілих (членів їх сімей), які мають на це право відповідно до законодавства, на загальну суму 2 328,75 грн.;
  • сформована 1 особова справа потерпілого та призначена страхова виплата;
  • отримано суми не прийнятих до зарахування витрат страхувальника за рахунок коштів Фонду, штрафних санкцій, адміністративних штрафів  – 1 258,00 грн.

Додатково інформуємо, станом на 01.12.2018 мають заборгованість зі сплати страхових коштів Фонду 23 страхувальника на загальну суму  8 151 472 грн., у тому числі страхувальники, які розташовані на тимчасово окупованій території, мають питому вагу в структурі цієї заборгованості, а саме 99,2 %. 

Станом на 01.12.2018 кошти для отримання матеріального забезпечення застрахованими особами по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах, на поховання перераховані страхувальникам м.Бахмуту та Бахмутського району згідно із заявами-розрахунками, поданими ними по 08.11.2018.

      Страхові виплати всі потерпілі на виробництві та члени їх сімей одержують своєчасно та в повному обсязі.

 

 

«Система інформування роботодавцями про

здійснення виплат застрахованим особам в дії

 

 

З  01.10.2018 набрала чинності постанова правління Фонду соціального страхування України від 19.07.2018 № 12 «Про затвердження Порядку фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України» (далі - Порядок № 12),  відповідно до якої у страхувальника з’явилася додаткова можливість надсилати заяву-розрахунок та повідомлення про виплату коштів застрахованим особам із застосуванням електронного цифрового підпису до Фонду соціального страхування України.

З метою створення належних умов експлуатації автоматизованої інформаційної системи приймання електронних документів від страхувальників наказом виконавчої дирекції Фонду від 25 вересня 2018 року № 442-од затверджено Примірний договір про подання електронних документів до Фонду соціального страхування України.

Дія Договору поширюється на такі електронні документи:

- звіт Ф4-ФСС з ТВП за формою згідно із Порядком формування та подання страхувальниками звітності по коштах загальнообов'язкового державного соціального страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, затверджений постановою правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності від 18.01.2011 № 4;

- заява-розрахунок та повідомлення про виплату коштів застрахованим особам за формами згідно із Порядком № 12.

Для приймання електронних документів від страхувальників Фонд соціального страхування України використовує існуючу Автоматизовану інформаційну систему приймання електронних документів, яка використовувалася для приймання звіту Ф4-ФСС з ТВП.

Клієнтське спеціалізоване програмне забезпечення для подання електронних документів до Фонду соціального страхування України страхувальник вибирає самостійно.

З метою зменшення ризику затримок виплати матеріального забезпечення з 01 жовтня 2018 року впроваджено  систему оперативного інформування роботодавцями про здійснення виплат співробітникам шляхом надання до робочого органу виконавчої дирекції Фонду повідомлення, яке дає змогу збільшити контроль Фонду за дотриманням роботодавцями прав застрахованих осіб. Повідомлення про проведення виплат за встановленою формою може бути надіслано роботодавцем в електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису, надіслано листом з повідомленням або надано безпосередньо до робочого органу виконавчої дирекції Фонду чи його відділення. Строк надсилання повідомлення – упродовж місяця з дня проведення страхувальниками виплат застрахованим особам. 

У разі відсутності інформації від страхувальника про виплати застрахованим особам протягом трьох місяців з дня здійснення фінансування робочі органи виконавчої дирекції Фонду будуть здійснювати перевірку щодо використання страхувальником коштів Фонду.

Основною перевагою подання електронних документів до Фонду соціального страхування є економія часу при поданні документів  в електронному вигляді, забезпечення ефективності використання робочого часу фахівців підприємств, організацій, установ м. Бахмута та Бахмутського району, оскільки заяви-розрахунки, повідомлення та звітність подаються без відвідування робочого органу Фонду.

З 01.10.2018 по 01.12.2018 до Бахмутського міського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області (далі - Бахмутське міське відділення) надійшло 315 повідомлень про виплату коштів застрахованим особам.

         Можливістю подання електронних документів до Фонду скористались вже 169 страхувальників, що перебувають на обліку в Бахмутському міському відділенні, які уклали договори про надання електронних документів до Фонду соціального страхування України.

Для  надання документів  в електронному вигляді необхідно лише укласти договір про подання електронних документів до Фонду. Зразок договору можна отримати за адресою: м. Бахмут, вул. Горбатова, 4, каб. № 4.

 

 

                                                                Бахмутське міське відділення управління виконавчої

                                                           дирекції Фонду соціального страхування України

         в Донецькій області»

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь